הפסקת הריון בסיכון ע"י מפיגין או ע"י גרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 41, אמא לילדה מנישואי הראשונים, סובלת מסוכרת נעורים מגיל 7 ומטופלת באינסולין. אתמול קבלתי את תוצאות בדיקת ה HCG 331 IU/L (אני באיחור של שבוע). כיון שאני נמצאת בתהליך גירושין מגבר שנהג ונוהג בי באלימות מילולית, אני נאלצת לבצע הפסקת הריון ומתלבטת בין האפשרות התרופתית לאפשרות הכירורגית כיון שאני עדיין רוצה ומייחלת להריון רצוי בעתיד הקרוב וחוששת מאוד מההשלכות של כל אחת מהאפשרויות. - אודה לעצה טובה ומתאימה לגילי ומצבי הרפואי שתפיג את חששותי. בכבוד רב, תלתול.
לקריאה נוספת והעמקה