הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, ביום חמישי עברתי הזרעה ומאז אני עם יציאות רכות מס' פעמים ביום, האם יש קשר בין ההזרעה ליציאות? ודבר נוסף ביום שני עשיתי בדיקות דם , והערכים עמדו על: אסטרדיול על 945 LH על 5.74 ופרסטוגן על 1.69, ביום שלישי בערב הזרקתי אוביטרל, וביום חמישי בבוקר עברתי את ההזרעה, גם ביום חמישי עשיתי בדיקות דם (בכדי לוודא שלא פספסתי ביוץ) והערכים עמדו על אסטרודל על 753 LH על 13 ופרוסטרון על 4.05. האם הייתי לפני/אחרי/ בביוץ? מדוע האסטדיול ירד מ 945 ל753? (ביום שני במעקב זקיקים הרירית עמדה על 8 והזקיק המוביל עמד על 18) אשמח לתשובות..תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה