הזרעה תוך רחמית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ. בת 41. ילד בן שנתיים מתורם בהזרעה 4 על בסיס מחזור טבעי. מחזור סדיר. ללא הפלות או הריונות קודמים. בריאה בד"כ. לפני כחודש עברתי הזרעה 1 מאותו תורם שלא צלחה. אני אחרי ניתוח קיסרי תקין. האם היית ממליץ לי לעשות צילום רחם כדי לשלול ממצאים חשודים שלאחר הניתוח ואחריו להתקדם הלאה ? שאלה נוספת. האם לעובדה שהזרע שוכב כבר כמה שנים בהקפאה יש השלכות על כך שהוא עשוי להיות פחות אפקטיבי מתורם, שזרעו טרי יחסית ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ אין צורך בצילום רחם לאחר ניתוח קיסרי. למשך הקפאת הזרע אין השפעה רבה על איכותו.
(מספר מקשר)