חצוצרה חסומה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 35 נ+2, הריון ראשון IVF ,הריון שני ספונטני. אני ובעלי מנסים להיכנס שוב להריון אך ללא הצלחה. בבדיקה משנת 2009 יש לי חסימה דיסטלית בחצוצרה ימין. מעבר לכך הכל תקין אצלי וגם אצל בעלי. 1 אני לא מעונינת לעבור שוב IVF, שאלתי היא האם ניתן לעבור טיפולים /לקבל זריקות בכדי לעודד ביוץ משחלה שמאל בלבד או לחילופין לעודד ביוץ מ-2 השחלות? (רוב הזמן אני מרגישה כאבי ביוץ בצד ימין) 2 היות והזרע של בעלי תקין, האם מומלץ לעבור הזרעה או שסיכויי הריון זהים בקיום יחסי מין רגילים? תודה
1. ניתן, למרות שאולי כדאי לחזור על צילום הרחם. 2. הסיכויים בהזרעה גבוהים יותר.