שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 25 בחודש הבא התחלנו טיפולי הפריה עקב בעיה מורפולוגיה 1 אחוז וורקוצלה דו צדדי. עשינו טיפול הפרייה שבה הוחזרו שני עוברים טריים לפני כחודשיים ללא הצלחה. אני ביצעתי את כל הבדיקות כולל צילום רחם והיסטרי סקופיה ובדיקות הורמונליות כמובן וגם קרישיות יתר לפני כשנתיים עקב דימומים באף וגם אז יצא תקין.. אני עכשיו אחרי החזרת מוקפאים החזרה כפולה.. 2 הוחזרו ביום השלישי ביום שישי ואחד התפתח לבלסטוציסט שהוחזר אתמול..האם מוקפא שהתפתח לבלסטוציסט מעיד שהוא טוב??? ומה הסיכויים שלי להצליח??
הייתי אצל רופא מקודם עקב כאב גרון שהתגלה כדלקת בשן ונוצרה בלוטת לימפה ללא רגישות בצד ימין נתנו לי מוקסיפין . האם כדאי לקחת,,??? אני מפחדת לקחת... האם זה לא ישפיע על התמיכה!!!!!???? האם הסיכויים להריון יורדים??