מנוחת שחלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 29, ילדתי לפני 3 שנים. מאובחנת ב pof מזה כ 5 חודשים. בשלושת החודשים האחרונים מחזור סדיר כ 30 יום ביוץ. במעקב זקיקים נצפה זקיק מוביל של בן 16-20 ורירית 11 ממ.amh נמוך- 0.12 ו Fsh גבוה- בבדיקה האחרונה ביום ה 3 למחזור: 21 הוצע לי טיפול ב dhea ואסטרוגן ל 3 חודשים, שלהבנתי בהם לא יהיה לי ביוץ, מתוך מטרה להוריד את ה fsh ולתת לשחלה הזדמנות למנוחה כדי להגדיל את הסיכוי לריבוי ביציות לקראת שאיבה (עוד 3 חודשים) . אשמח לשמוע חוות דעת על הטיפול המוצע. המון תודה
תוכלי לקרוא באתר www.baby4u.co.il כתבה על DHEA ועל היתרונות התיאורטיים עבורך.
שלום, האם יש הכרח ליטול אסטרוגן במקביל ל dhea? והאם זה אומר שבחודשים הללו לא יתרחש ביוץ? תודה
אין הכרח ליטול אסטרוגן במקביל ל DHEA . DHEA לא ישפיע ישירות על הביוץ. האסטרוגן עשוי לדכא את הביוץ.