קושי הריון לאחר הפלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 37, נכנסתי להריון מניסיון ראשון והפלתי בשבוע 10 בשל עובר ללא דופק. עברתי גרידה ומאז המחזור מגיע בזמן ויש דימום רגיל. מעבר לכך בדקתי בעזרת מקלוני ביוץ וזיהיתי את הורמון ה LH. מאז כבר 4 נסיונות שלא הצלחתי להכנס להריון. האם זה הגיוני לאור העובדה שהריתי מניסיון ראשון? רופא נשים הציע לקחת איאקלומין אבל אני לא בטוחה שזה הדבר הנכון. שאלתי: האם הגיוני שאחרי 4 נסיונות לא הצלחתי להרות? מה לדעתך אמור להיות השלב הבא? האם נכון לקחת איאקלומין ומה הנזק שיכול לגרום?
בגילך לא נדיר שייקח יותר מארבעה חודשים להרות. על איקקלומין תוכלי לקרוא כאן: http://www.baby4u.co.il/Content.aspx?id=955