ערכי פרוגסטרון גבוהים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני ביום הרביעי של המחזור, מזריקה מזה שלושה ימים דקפפטיל 0.05. ב US שביצעו לי נצפה ממצא היפואקוגני קטן בשחלה השמאלית ובשתי בדיקות הדם שביצעתי ערכי הפרוגסטרון היו גבוהים. היום הוחלט על ידי המרפאה להפסיק את ההזרקות, ליטול גלולות למניעת הריון (גינרה) למשך חודש ימים ולחזור אליהם עם קבלת המחזור הבא. שאלתי - האם זה פרוטוקול מקובל? מה בין הקשר בין נטילת גלולות למניעת הריון לבין הורדת ערכי פרוגסטרון? מה עם המימצא? אני מרגישה שקצת "מחפפים" בטיפול בי והזמן דוחק ולכן רוצה לדעת אם הטיפול הזה מקובל או שכדאי לי לפנות לטיפול במרפאה אחרת. בתודה
לקריאה נוספת והעמקה