פרוגסטרון נמוך מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 40. מנסה להרות כחצי שנה. בחודש האחרון אחרי 3 ימי איחור במחזור בטא 16 ופרוגסטרון נמוך מאוד 1.5... רופא פיריון הציע 2 הזרעות ואם לא יילך הפריית מבחנה. אני לא מבינה מדוע יש צורך בהזרעה אם היתה הפרייה ורק ההריון לא נקלט? (הריון כימי?) אשמח להסבר.. תודה רבה. ש.ש
אני מניח שהרופא מתכוון לעשות השראת ביוץ עם זריקות בשילוב עם הזרעה, דבר שיגדיל את כמות הביציות ויגביר את החשיפה שלהן לזרע, דבר שבסופו של דבר יעלה את הסיכוי שלך להיריון.
תודה. מה יכולה להיות הסיבה שרמת הפרוגסטרון כל כך נמוכה? האם כדאי לעשות מעקב אחר רמתו לאורך 26 ימים המחזור? האם הזרעה עשוייה לפתור את הבעייתיות ברמת ההורמון?