איחור במחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי איחור של 5 ימים במחזור.. אתמול עשיתי בדיקות לבירור מצ"ב התוצאות: TSH 1.73 Prolactin 304.0 mIU/l LH - Luteinizing Hormone 2.7 IU/l FSH 2.7 IU/l Estradiol (E2) 1050.0 pmol/l Progesterone 39.2 nmol/L HCG-B Qualitative (B) שלילי Testosterone Total 2.6 DHEA-S 5.11 אם אין הריון למה המחזור לא הגיע עדיין? תודה לכל העונים!!
לקריאה נוספת והעמקה
תודה ד"ר זיידמן על התשובה המהירה. מה ניתן לעשות על מנת שהגופיף הצהוב יספג והמחזור יגיע. חוץ משימוש בגלולות. הרופא המטפל שלי יהיה רק מחר ואני פשוט לחוצה מכל העניין הזה. שוב תודה!!