שאלה לפרופסור זיידמן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור, אני שואלת אותך כי אני סומכת עלייך יותר מעל הרופאים שלי בקופת חולים. בגלל זה גם עשיתי את ההפריות דרך אסותא בפרטי. אני בהריון בשבוע 10 ( מ-IVF) ויש לי פטרייה. הרופא בקופת חולים הביא לי אגיסטן קרם. (אני לא ממש זוכרת מה היה כתוב במרשם אבל זה האגיסטן ששמים קרם בתוך המוליך, לא נרות) . כששאלתי אותו אם זה בטוח בשלב זה של ההריון הוא לא ענה תשובה חד משמעית אלא אמר " אם צריך אז אין ברירה" . השאלה שלי האם מותר בשבוע 10 לשים אגיסטן בנרתיק? האם זה לא יפגע בעובר? אני חרדה מכל דבר ואם צריך לחכות עוד כמה שבועות אני מוכנה לחכות בסבלנות. תודה רבה. תודה .