בדיקות דם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור , אני בסוף ההריון ורק עכשיו שמתי לב שהבדיקות דם בתחילת ההריון חסרים נתונים : 1. הרופאה לא נתנה לי בדיקה לעגבת עד כמה זה מסוכן ? עד כמה זה נפוץ ? מה ההשלכות ? לא ידעתי שיש צורך לעשות את הבדיקה הזאת . 2. בדיקת דם לאדמת ( רובלה) חזרו רק תוצאות של igg שיצא 31.2 ... אין תוצאות של igm ... מה זה אומר? 3. בדיקת גם ורצילה זוסטר ( אבעבועות רוח) igg חיובי ... אין תוצאות של igm... מה זה אומר ? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
1. עגבת זו מחלת מין די נדירה בישראל. יתכן וכבר עשית לזה בדיקה, שקרויה VDRL. 2. שאת מחוסנת. 3. שאת מחוסנת.
(מספר מקשר)