מספר שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור , 1. על פי ווסת אחרונה אני שבוע 39 6 ועל פי בדיקת האולטרסאונד הראשונה אני שבוע 39 1 איך עליי לספור ? 2. באיזה שבוע יש המלצה לזירוז ? 3. לידע כללי , איך עושים בדיקת שתן לילוד בן יומו ( בת ) ? 4. הבנתי שבמידה והאם נדבקת בוירוס cmv בשבוע 38 אז רק לאחר חודש ימים לערך רואים נוגדנים כלומר, לאחר הלידה , האם זה אומר שהעובר מוגן ולא יידבק ברחם ? האם זה באמת שלב לא מסוכן לעובר או לאם בשבועות אלה חלילה להידבק ? תודה רבה !
1. לפי אולטראסאונד ראשון. 2. 41+ בד"כ, אם את צעירה, בלי סוכרת וכו'. 3. מדביקים שקית. 4. תלוי בדיוק מתח נדבקת ומתי תלדי.