התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתף בקצרה אני לאחר חמישה ימים של שאיבה (2) גידלו את העוברים חמישה ימים ושרדו מתוך 10, 5 2 באיכות טובה 2 99% שיהיו תקינים ועוד 1 שאומנם פחות איכותי אבל טוב. הרופא היום החזיר לי את ה אחרון והקפיא את השאר התמיכה שלי היא סינרל והפרוגסטרון שלי היה 7 לפני השאיבה לכן הבנתי שהסיכוי להריון פוחת? מדוע? נושא אחר,האם הפרעות אכילה ( בולמיה) פוגעות בקליטת העובר? תודה! אודה על תשובתך המהירה
פרוגסטרון גבוה לפני השאיבה עלול להשפיעה לרעה על מצב רירית הרחם בעת השאיבה ולעתים גם יכול להעיד על בשלות יתר של הזקיקים. הפרעות אכילה חמורות עלולות להיות קשורות לרמות קטונים גבוהים וחוסר איזון מטבולי בגוף ויכולות להפריע להצלחת הטיפול.