דימומים לאחר טיפול שנכשל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני לאחר טיפול ivf שנכשל. סיימתי את המחזור בתחילת ספטמבר אבל מאז יש לי דימומים שאינם פוסקים (גם עם גושים). באולטראסאונד ראו רירית 5.3 וציסטה אבל לא רואים משהו חריג והדימום נמשך. הייתי אמורה לקבל מחזור לפני יומיים אבל לאור הדימום אין לי מןשג אם מדובר במחזור או שלא. רופאת הנשים נתנה לי גלולות פרימולוט נור, 2 כדורים ביום למשך 7 ימים, בכדי לעצור את הדימום ולגרום למחזור תקין. האם יש בעיה לקחת את הכדורים הנל בטיפולי פוריות? האם כדאי להמתין שיסתדר ללא טיפול? למרות שהדימום קיים כבר חודש ולא נראה שהוא עומד להפסיק בתודה מראש
אני בד"כ מעדיף לתת בשלב זה טבליות אסטרדיול להפסיק את הדימום ולא טבליות פרוגסטרון, כי אני מניח שרמות האסטרדיול מאד נמוכות אצלך כעת, אבל בכל מקרה הטיפול שהוצע לך יכול לעזור ולא יפגע בטיפולי פריון בהמשך.