זקיקים נעלמים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי.. הייתי אמורה לעשות סבב ראשון של הזרעה אך הגוף שלי הגיב יותר מידיי לגונאל F והתפתחו יותר מידיי זקיקים בשלים ביום 14 (בשחלה שמאלית היו שני זקיקים של 20+ 18, 17 ו-16). E-2 היה 4450 ופרוגסטרון נמוך מ-2. הרופא אמר לי להפסיק עם ההורמנים. היום זה היום ה-16 ושני זקיקים (של 18 ו-20) פשוט נעלמו- יש בשמאלית אחד של 20, 17, 16 (וקטנים יותר) ועוד אחד של 17 בימנית (וקטנים יותר)+ נוזל מועט בדוגלס, E-2 ירד ל-628 ופרוג'סטרון עלה ל-6.8. הרופא אמר לי רק מחר בערב להזריק אוביטרל ואז לקיים יחסים בשבת ובראשון (זה כבר יהיה ימים 18-19 למחזור).. זה לא ברור לי... לא סביר שכבר היה הביוץ?? יש דרך לדעת?? לאן נעלמו שני הזקיקים? אשמח לכל תגובה/הארה.. :)