אנדומטרין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אחרי IVF של עוברים טריים, הריון של עובר אחד, לוקחת אנדומטרין 3 פעמים ביום. עד מתי מומלץ לקחת את האנדומטרין? והאם יש איזו בדיקה שניתן לעשות אחרי הפסקתו על מנת לדעת שהכל תקין גם בלעדיו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
צריך להמשיך עד שבוע 6, מקובל להמשיך עד שבוע 8 ואפשר להמשיך עד שבוע 10-12. מומלץ לעשות בדיקת אולטראסאונד לוודא את חיוניות ההיריון.
(מספר מקשר)
עכשיו בדיוק אני בשבוע 9. לפני שבועיים בוצע אולטראסאונד והיה דופק. לפני כמה ימים בגלל דימום קל עשיתי אולטראסאונד נוסף. הכל נראה תקין. הדופק וגודל העובר. אם כך עד מתי יש להמשיך? נתת מס אופציות.. ומה הכוונה בבדיקת חיוניות ההריון?