דחוף בטא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 24 עשינו הפריה עקב מורפולוגיה של בעלי אחד אחוז חוץ מזה הכל נבדק והכל תקין ... שבועיים אחרי שתי עוברים טריים הבטא היא 17!! מה זה אומר?? אין הריון??? ואם אין הריון עם הוחזרו שני עוברים טריים וטובים לפי מה שהרופא אמר a7 וb10 למה אפילו אחד לא נקלט? את ההשבחה עשינו אצל בר טוב והתנועה הייתה טובה מאוד ובשיטת icsi !! מה נראה לך שקרה???
לקריאה נוספת והעמקה
לא כל עובר תקין מבחינה כרומוזומאלית ולכן הסיכוי של עובר טוב ביום 3 להיקלט הוא רק כ- 20-30 אחוז.
(מספר מקשר)
איך אפשר לבדוק אותו מהבחינה הזאת אם הוא מתאים להחזרה????