פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני לאחר ניסיון כושל של שאיבת ביציות לאחר טיפול במונופור ודקפפטיל. ביום השאיבה הרופאה אמרה לי שכנראה שלמרות הטיפול כבר בייצתי (בהסתמך על חומר גנטי שהיה בזקיקים אבל לא היו ביציות) ואילו בפגישה איתה לאחר שבוע היא אמרה שעפ"י הערכת מנהל המחלקה (בהסתמך על בדיקת דם) פשוט לא היה ביוץ. נדרשתי לבצע פרופיל הורמונלי מעודכן ואלו הערכים: FSH 20.15 LH 2.20 PROLACTIN 124.43 האם ניתן להעריך בהסתמך על הערכים הללו והניסיון הכושל של שאיבת הביציות מהם סיכויי להרות? והאם יש דרך לשפר את הסיכויים? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה