עוברים לאחר IVF ראשון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן שלום רב, כיוון שלא הגבת לי אני מעלה שוב את ההודעה. בת 25 בעקבות בעיית מורפולוגיה של הבעל התחלנו טיפולי פוריות. מתוך 11 ביציות אשר נשאבו 9 הופרו והוגדרו כעוברים יפים מאוד. אחד הוחזר, 4 הוקפאו ביום השלישי כאשר הם 8 תאים ועכשיו התבשר לי שעוד ארבעה ניסו לגדל לבלסוציסט ואף אחד לא התפתח! אני ממש עצובה לגלות זאת ואני רוצה לדעת האם זה אומר שהעוברים לא טובים? האם במצב כזה שווה להחזיר את העוברים שהוקפאו ביום השלישי? האם מצב כזה יכול לקרות כי תאי הזרע שבחרו לא היו טובים? אני כבר מיואשת להתאכזב כל פעם מחדש.
לא כל העוברים אוהבים את תנאי המעבדה ומסוגלים לשרוד בה חמישה ימים. לא בטוח שניתן להסיק הרבה מעבר לכך.