פוסטינור ו-dhea
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בתהליך לקראת שימור פוריות. לאחר תגובה שחלתית נמוכה הרופא המליץ לי לקראת הסיבוב הבא לקחת 75 מג של dhea. אני לוקחת כבר חודש לאחר קיום יחסי מין מוגנים (קונדום) עם בן הזוג עלה אצלו חשש קטן שאולי היתה דליפה ורצונו שאקח פוסטינור. אני לא כלכך חוששת אך אשמח לשמוע את דעתך על שתי השאלות הבאות: א.האם הסיכוי להריון עולה בעקבות נטילת ה-dhea? ב. מה ההשלכות של נטילת פוסטינור במצבי ? האם זה עלול לפגוע בטיפול? (מתוכננת לחזור לטיפולי השימור בעוד כחודש וחצי) תודה רבה רבה טל
לקריאה נוספת והעמקה