בירור בדיקת זרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אנו מנסים להיכנס להריון מזה חצי שנה ללא הצלחה. אנו בני 30. לאחרונה בעלי עשה בדיקת זרע. התוצאות הן: ph=8.4 total motility 60% progressive 55% non progressive 5% immotile 40% vitality 60% sperm concentration 60 million total sperm number 150 million morphology noraml forms 1% (לפי שיטת who,2010) האם ניתן להיכנס להריון טבעי עם זרע זה? האם צריך לעשות בירור? ואם כן לאיזה רופא מומלץ לפנות? בתודה, יעל.
לקריאה נוספת והעמקה
המורפולוגיה נמוכה, אבל ניתן להיכנס להריון טבעי עם זרע זה. אפשר לעשות בירור. בד"כ פונים לאורולוג שעוסק בפריון הגבר או למומחה פריון.
(מספר מקשר)