IVF' בטא ומה שבינהם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, יש לי 3 שאלות: 1. לגבי ספירת ימי ההריון- היות ובIVF יודעים בדיוק מתי בוצעה ההחזרה, האם מחשבים את ימים ההריון מהוסת האחרונה כרגיל, או מתאריך ההחזרה? 2. בשעה טובה סופסוף הבטא הייתה גבוהה 345 והרופא אמר רק להמשיך עם התמיכה [ 3 אנדומטרין ביום] וביקורת שבוע אחרי, האם זה לא מסוכן? לא כדאי לעשות בדיקה בין לבין לראות שהכל מתפתח כראוי?? זו פעם ראשונה שאני נקלטת ... ולבסוף, החזירו לי 3 עוברים, האם הבטא הנ"ל יכולה להעיד על כמות עוברים??? תודה רבה :)
1. מתאריך ההחזרה ועוד שבועיים. 2. זה לא מסוכן. 3. הבטא הגבוהה יכולה לרמז על אפשרות של היריון מרובה עוברים.