פרוגרסטרון ו-e2
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני במעקב של זקיקים והורמונים לקראת השבחה והזרעה. חודש קודם ללא טיפול, לאחר הזרעה קרינון 8% (הייתה בטא 12 שלא הוכפלה). בבדיקות דם, שנעשו מה16 עד היום (כל יומיים), נמצא: e2-247 - רירית רחם 5, זקיקים קטנים progrestreon- 11.7 e2-173. - רירית רחם 4, זקיק בגודל 9 p.-11.9 e2.239 רירית רחם 4, 3 זקיקים 9,10 ו-12. p.19.5 e2 - 194. רירית רחם דקה, 3 זקיקים בגודל 11 ואחד 12. p. 17.7 * למעלה משבועיים עם דימום קל, - האם פספסתי ביוץ? - האם הערך של הפרוגרסטון תקין? - האם עושים הזרעה במצב כזה?
לקריאה נוספת והעמקה