שחלות פוליצסטיות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם נקלטתי להריון ממש אחרי גלולות כי הם דיכאו את הייצור המרובה של הזקיקים בשחלה יכול לקרות מצב שאקח גלולות שוב לתקופה קצרה ואז אנסה להרות שוב? כי נכנסתי ממש בקלות להריון ועכשיו אני בלי מחזור. שאלה נוספת אם לקחתי פרוברה וךא קיבלתי מחזור מה יכולה להיות הסיבה של אי הופעץ הווסת? הרופא שלי אמר שיכול להיות שהשחלות לא פעילות תודה
לקריאה נוספת והעמקה
את יכולה לנסות לקחת שוב גלולות לתקופה קצרה ואז לנסות שוב להרות. אם לא קיבלת ווסת אחרי הפרוברה, יתכן שהרירית שלך נותרה דקה, בהעדר הפרשה מספקת של אסטרדיול על ידי הזקיקים בשחלות.
(מספר מקשר)