אנדומטריוסים ודפופריוורה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרו זיידמן לפני למעלה מתשע שנים גילו לי אנדומטריוסים ואז עברתי לפרוסקופיה שבמהלכה גורדה השחלה השמאלית, לאחר מכן עברתי הפריה בארהב והפריות באסותא ובעזרתך פרופ זיידמן נולדה ביתי בארהב לפני שבע וחצי שנים. אני מטופלת בדפו פריוורה כל שלושה חודשים ולא מקבלת את המחזור היודשי כבר 4 שנים לאחרונה חזרו לי הכאבים שהיו לפני כן, כמו כאבי מחזור איומים. והשבוע גם דימומים קלים. באולטראסאונד לא רואים כלום מה לעשות???? זה ממש כואב כל יום בהתקפות וכדורים תודה
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לדעת מבלי לבדוק אותך, יתכן וכדאי לעשות הערכה הורמונאלית על מנת להעריך את מצבך.
(מספר מקשר)