גירוי שחלתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 32 מתכננת הריון נוסף הריון ראשון היה מivf ללא בעיות מיוחדות כלל , התחלתי לתכנן הריון נוסף מעשתה שאיבה עם פורטוקול קצר שונה מקודמו , נשאבו 3 ביציות והוחזרו 2 לאחר השאיבה כ5 ימים הבטן התנפחה לי והתגלה גירוי שחלתי מה זה הגדול אומר ! האם כול ההריון אהיה בסיכון בין אם הוא ivf ובין אם לא? האם אצתרך להעדר כול ההריון מהעבודה ? האם ניתן למנןע את הבצקת הזו בהריון על אף עליה במשקל עיי שתיה מרובת נוזלים וקבלת תרופות ממשתנות במהלך ההריון? האם אפשר לטןס לאחר שיחרור מבית חולים לטיסה בת חמישה ימים משך הטיסה 2.5 שעות
לאחר שהגירוי השחלתי יחלוף לגמרי, לא תהי בהכרח בסיכון והרופא יתיר לך לנסוע לחול.