ביצוע טיפולי IVF מידי חודש ללא הפסקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 39 ללא ילדים. לאחר 3 טיפולי IVF שטרם הצליחו [בשניים האחרונים הוחזרו שני בלסטו כל פעם]. החודש עברתי פרוטוקול ארוך, בסיומו הוחזרו שני בלסטו והיום קיבלתי בטא שלילית. אציין כי מיד לאחר השאיבה, בשל חשש לגירוי יתר ניתנו לי כדורי 8 כדורי קבותרים. מעוניינת להתחיל בטיפול IVF נוסף [פרוטוקול קצר] מיד עם תחילת המחזור הנוכחי. 1. האם לאור החשש שהיה לגירוי יתר לא ניתן להתחיל טיפול IVF ברצף, מיד בחודש העוקב? 2. האם ביצוע טיפול מידי חודש, ללא הפסקה, מגדיל סיכון לגירוי יתר? 3. האם השפעת ההורמונים פחותת באם מבצעים טיפולים רצופים ללא הפסקה? תודה!
1. רק במידה והשחלות נותרו מאד מגורות (עם ציסטות מרובות) בעת קבלת הווסת. 2. לא. 3. לא.