גלולות בפרוטוקול קצר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור שלום רב, בת 25, טיפולי פוריות בעקבות בעיית זרע של הבעל. בעלת מבנה שחלות פוליציסטיות אך ללא תסמינים (מחזור סדיר וביוץ) לפני IVF ראשון. הרופא שלי כלל בפרוטוקול לקיחת גלולות החל מהיום השני למחזור למשך שבוע ימים. עם סיום לקיחת הגלולות התחלתי להזריק מונופור. השאלה שלי היא מה ההיגיון אשר עומד מאחורי לקיחת הגלולות והאם זה לא פוגע בטיפול? (יש לציין שלא נעשתה בדיקה לפני מתן הפרוטוקול על מנת לראות אם יש ציסטות ועשיתי את הבדיקה תוך כדי נטילת הגלולות ולא נמצאו ציסטות). כעת יש לי דימומים בעקבות הפסקת הגלולות. שאלה נוספת היא האם נהוג לתת גלולות בפרוטוקול קצר? תודה על המענה.