דימום לאחר מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, התחיל לי הוסת החודשי ב20.7 ונגמר סופית ב27.7. ב29.7 ערכתי בדיקת ביוץ ביתית שמשום מה שהראה שני פסים (כלומר הביוץ בעוד 24-36 שעות). אפילו שזה לא היה נשמע הגיוני, אני ובעלי קיימנו יחסי מין 3 ימים ברצף. וביום הרביעי בצהריים (5-6 ימים לאחר סיום הוסת) התחיל לי דימום שנמשך כבר 3 ימים, מדי פעם עם כאבים שמזכירים וסת אבל לא באותה עוצמה. אני מודאגת ולא מבינה ממה זה קרה משום שלעולם לא היה לי דימום בן וסתי. וזה נפל על היום ה14 למחזור כך שאני מפספסת את הביוץ החודשי. מה לעשות? וממה זה נובע? בברכה,
קשה לדעת ממה זה נובע מבלי לבדוק אותך. אולי תבקשי מהרופא במטפל שיבצע בחודש הבא מעקב ביוץ.