דו קרני או מחיצה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. רציתי לדעת איזה mri עליי לעשות כדי לקבוע בוודאות האם יש לי רחם דו קרני או מחיצה? (Penvic או משהו כזה?) לפי האולטראסאונד התלת מימד נקבע כי יש לי מחיצה של ס"מ וחצי, לפי צילום רחם לא ניתן לדעת בוודאות. ההיסטרוקופיה האבחנתית נכשלה ואין תוצאות. אנו מעוניינים לוודא את העניין , למרות קביעת הרופא המטפל כי מדובר במחיצה ויש להסירה. מדובר ברחם שלי ואין לי רצון לעשות טעויות בעניין הזה. אשמח לכל תגובה או תשובה בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
עושים MRI אגן קטן, אבל הרבה יותר הגיוני לעשות את ההיסטרוסקופיה בידיים מנוסות יותר.
(מספר מקשר)