קיום יחסי מין או הזרעות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , בת 32 עם שחלות פוליציסטיות ( חוץ מזה הכל תקין ) התחלתי עם איקקלומין וקיום יחסי מין אבל בעקבות זה הרירית רחם הייתה דקה 4.5 וכנראה שהיה לי היריון כימי אומנם לא עשיתי בדיקת היריון אבל המחזור איחר בכמה ימים והתסמינים מתאימים הרופא נתן לי לטיפול השני גונל ואז זריקה לביוץ ולאחר מכן הזרעות כמה שאלות: 1. האם אפשר לבדוק באולטרסאונד שקבעו לי ביום הרביעי למחזור שהייתה הפלה כימית? 2. כיוון שסביר להניח שכן נקלטתי מעדיפה לקחת את הזריקות ואז לנסות באופן טבעי ( קיום יחסי מין ) במקום הזרעה אשמח לשמוע את דעתכם בעניין תודה
1. הבסיס לאבחנה של היריון כימי הוא עליה בערכי הבטא בין שתי בדיקות דם, ללא ממצא באולטראסאונד. 2. זו אפשרות סבירה, למרות שסטטיסטית הסיכוי להרות טוב יותר עם הזרעה.