האם הריון חוץ רחמי? לא תקין? עזרה בבקשה!!!!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אנא דעתכם איך להמשיך לאחר טיפול בהזרעה (עם זקיקים רבים שהגיעו ל18 ממ) 12/6 ווסת אחרונה. 9/7 כאבים עזים ודימום חזק שפסקו לאחר יומיים. 13/7 בטא 33 15/7 בטא 160פרוגסטרון קטן מ2, אסטרדיול 211 17/7 בטא 377 פרוגסטרון 3.3 אסטרדיול 285 19/7 בטא 701, פרוגסטרון 29.8 אסטרדיול 447 (אני עם תמיכה של אנדומיטרין מיום 17/7 האם יש סיכוי שזה הריון מחוץ לרחם???????? האם יש סיכוי שזה הריון תקין??????? בעיקרון אני בשבוע 5+2. תחושות מוזרות בחזה ובבטן תחתונה. תודה!1
יתכן שההיריון תקין, אך כדאי באמת לעשות אולטראסאונד בימים הקרובים על מנת לשלול אפשרות של היריון מחוץ לרחם.