מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נשלחתי למעקב זקיק ביום הטבילה באולטראסאונד ולבדיקות דם במקביל. נצפה זקיק 18 מ"מ ורירית רחם 10.5. נצפו גם כמה זקיקים קטנים. הטכנאית אמרה לי לחזור עוד יומיים ועד הביוץ ובמעבדה לא ידעו להגיד לי אם להמשיך מעקב בבדיקות דם או לא. ועוד שאלה, בעבר הייתה לי בעיה שהייתי פוליציסטית. אחרי ירידה מסיבית במשקל, אני מקבלת מחזור סדיר. האם עדיין יכולה להיות בעיה? (רקע: נשואה 4 חודשים. בת 36 והתחלתי בירור בגלל הגיל) תודה
אין לך רופא מטפל שעוקב אחריך שאת מקבלת הנחיות מהטכנאיות ומהמעבדה? גם כשהמחזור סדיר תיתכן בעיה מעבר לביוץ.
הרופאה פשוט נתנה לי את הבדיקות ואמרה לחזור כשיש תוצאות. בינתיים אין לי מושג מה אומרות התוצאות האלה הורמונים E2 - 690 PROG - 2.3