IVF

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

10/07/2015 | 00:17 | מאת: מלי

בת 35.5, לפי בדיקות דם בהם רמת ה-FSH-25 הרופא אמר לי שעלי להרות רק דרך IVF. בסר גנטי נמצאתי נשאית לאיקס שביר. כמו כן שתי אחיותיי עם בעיות פוריות בגיל מוקדם. אני בקצת בלחץ שאין לי זמן וגם הרופא אמר לי כי עלי למהר, הבעיה שהקביעת תור לרופא הפריה חוץ גופית אינה מיידית וההמתנה מתסכלת. אילו בדיקות כדאי לעשות בינתיים על מנת לבוא יותר מוכנה? וקראתי שכדאי לקחת תוספת-Q10 לפני הפריה, האם זה נכון?

לקריאה נוספת והעמקה

באתר http://www.baby4u.co.il/ תוכלי לקרוא על תוספת-Q10 לפני הפריה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית