יוטירוקס ואיחור במחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני 10 ימים התחלתי לקחת יוטירוקס. המחזור מאחר לי ב4 ימים. אני נוטה להאמין שלא באמת יש לי מזל וקורה לי משהו טוב אלא אלה התופעות לוואי של הכדור. אני מתמהמת ללכת לעשות בדיקת דם מפחדת מהאכזבה. המחזור בד"כ סדיר פחות או יותר בין 26-28 ימים. אשמח לשמוע אם אם יש פה מישהי שלוקחת את הכדורים האלה לאיזון בלוטת התריס. ויכולה לספר לי קצת אם חוותה אי פעם הפרעות במחזור בזמן לקיחת הכדורים. או איזשהן מסקנות בכלל לגבי הכדור. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ורשום שאחת מתופעות הלוואי של היוטירוקס זה שיבוש המחזור החודשי. זה לא נכון?