לחץ אחרי החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני יודעת שזו כנראה שאלה מפגרת , אבל אני ממש בלחץ ומצוברחת ומרגישה קצת טפשה. היתה לי החזרה ביום רביעי. לוקחת תמיכה מיום השאיבה. היית במנוחה עד היום כדי למונע התכווצויות ברחם. מאז ההחזרה היה לי מן לחץ בבטן כל הזמן - בתקווה שזה היה כאבי השרשרה. היום ראיתי סרט שלא אמור להיות מפחיד בכלל! אבל היה לו קטע אחד מפחיד שפשוט הקפיץ אותי מהכסא, הרגשתי את הבטן שלי מתכווצת ואחרי כמה שעות הפסיקו כל הכאבים כלא היו. האם זה אומר שהיתה השרשרה ונפלה? הכל בגלל סרט מטוטמם :(
לקריאה נוספת והעמקה