E2
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הנני סובלת מגידול של ההיפופיזה שלא מפריש הורמונים. לכן נוטלת דוסטינק 4 כדור בשבוע.כמו כן לפני 5 שנים כריתת בלוטת תריס (עקב גידול) כעת ביום שני למחזור עשיתי בדיקת דם של פרופיל הורמונלי. להלן תוצאות FSH 5.6 LH 4.5 TSH 0.18 PROGESTRONE<2 TESTOSTERON 1.4 PROLACTIN <16 E2 811 שאלות 1 האם אסטרדיול כה גבוהה מעיד על בעיה? 2 האם יש קשר בין אסטרדיול גבוה לדוסטינק שאני נוטלת? 3מה עושים כשיש אסטרדיול כה גבוהה בזמן מחזור? תודה
1. ה- E2 אכן גבוה. לעתים זה יכול להעיד על רמות FSH גבוהות מאד מוקדם במחזור. 2. יתכן. אבל לא בהכרח. 3. עושים הערכה של הרזרבה השחלתית ונותנים תרופות לדיכוי של העלייה המוקדמת של FSH.