אוביטרל- מנה חלקית...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ום, אני אחרי טיפול של תשעה ימים עם גונאל אף ובארבעת הימים האחרונים התווסף גם צטרוטייד. היום נראו הרבה זקיקים בגודל מתאים (גם בשל היותי סובלת משחלות פוליציסטיות). קיבלתי הוראה היום להזריק בעקב רק שלושת רבע אמפולת אוביטרל לקראת שאיבה ביום שלישי... רק שהגעתי הביתה ראיתי שהאוביטרל בכלל לא אמפולה אלא זריקה מוכנה, בפרוטוקול כתוב להתשמש ב-187.5 אוביטרל מתוך מזרק המכיל 250. איך אני אמורה בכלל לודא את הכמות שאני מזריקה? בחיפושים שערכתי באינטרנט בכלל לא ראיתי שיש הוראה כזו לקחת רק שלושת רבעי מנה....
לקריאה נוספת והעמקה