שחלות פוליציסטיות וכניסה להיריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בת 32 עם שחלות פוליציסיטיות מנסה להיכנס להיריון. היו לי ארבעה חודשים מחזור ובארבע חודשים האחרונים אין כלל מחזור. בתחילה רופא נשים הפנה אותי לרופא פוריות ואז רופא פוריות הפנה אותי לרופא נשים ושוב רופא נשים אחר הפנה למרפאת פוריות לביצוע הזרעות. כל הבדיקות שלי תקינות מלבד טוסטסרון מעט גבוה ובדיקת זרע של בעלי תקינה. נראה לי מהר מדי להתחיל הזרעות ואשמח אם מישהו יעשה לי סדר. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
השאלה היא האם הביוץ שלך סדיר. בהנחה שכן, הרי שהזרעה בהחלט יכולה להעלות את הסיכוי שלך להרות, אבל בגילך זו לא תהיה טעות לנסות להרות באופן טבעי עוד מספר חודשים.
(מספר מקשר)