אמצעי מניעה לא הורמונליים לנשים לפני הריון ולידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, במשך עשר שנים לקחתי גלולות, הפסקתי לחצי שנה ולפני חודשיים חזרתי לקחת. בחודשיים האחרונים אני סובלת מאוד מתופעות הלוואי ההורמונליות בדמות שינויים קיצוניים במצב הרוח ורגישות יתר ואני לא מוכנה להמשיך לקחת גלולות. קראתי כתבה בynet שבה דיברת בעד התקנים תוך רחמיים לנשים לפני לידה, פניתי כבר לשני גניקולוגים שלא הסכימו לאופציה הזו ורציתי לדעת האם אתה יודע להפנות לרופאים שמוכנים לשים התקן גם לנשים לפני הריון ולידה.
לקריאה נוספת והעמקה
יש הרבה רופאים שכן מכניסים התקנים לנשים שטרם ילדו למשל במכבי ד"ר עמוס בר, ד"ר אריה ישעיה.
(מספר מקשר)