שק הריון ללא ממצאים נוספים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר,אני אחרי טיפול ivf,השאיבה בוצעה ב-26.04 וההחזרה בוצעה לאחר יומיים בתאריך 28.04 -עובר בן 4 תאים. ביצעתי אולטרסאונד ביום שלישי שעבר-שבוע 6+4 לדברי הרופא ונצפה רק שק הריון בגודל 6 מ"מ ללא ממצאים נוספים. אבחנה חד משמעית-לא תקין כי יש רק שק הריון וגם על רקע הבטא שהתחילה נמוך (24)ולכן להפסיק תמיכה ולהמתין לדימום. המשכתי תמיכה ואתמול ביצעתי אולטרסאונד נוסף בקופ"ח,השק גדל ל-15 מ"מ אבל שוב ללא ממצאים נוספים (קוטב עוברי ושק חלמון). הרופא שביצע את הבדיקה הציע לי להגיע לבדיקה נוספת ביום ראשון הקרוב ולא היה נחרץ כל כך למרות שקיבל ממני את כל פרטי הרקע טרם הבדיקה. שאלתי היא האם מאחר ומדובר בהריון שנוצר מ-ivf אין טווח של טעויות ואכן ההריון לא תקין ומה ההשלכות של המתנה של שבוע נוסף על סיום ההריון ללא גרידה? אני קוראת הרבה סיפורי ניסים על עוברים שהתגלו לפתע בשבוע 8-10 ואני מבולבלת לחלוטין.