חייבת להבין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, קיבלתי טיפול עם פרוגינובה מהיום ה 3 למחזור למשך 6 ימים כאשר ביום ה 6 התחלתי פרגובריס 3 יחידות עד אתמול) שזה היה למשך 10 ימים היום היה אמור להיות היום ה 11), וביום ה 11 למחזור שלבי אורגלוטרן 1 כל בוקר. לפניי יומיים LH 6.8 , E2 1384, prog 1.5 ורירית 7.9 תוכננה שאיבה ליום א' הקרוב בבדיקה היום רירית 6.4 והתקשרות לומר לי כי לפי בדיקת הדם אני ביוץ . איך ייתכן שבייצתי עם אורגלוטרן? מה הסיבה לכך? חייבת להבין תודה רבה
זה לא שכיח, אבל לעתים מתרחש ביוץ למרות הזרקת אורגלוטראן. לעתים בגלל התחלה מאוחרת של הדיכוי או גיל מתקדם של האישה, ולעתים אף ללא סיבה ברורה.