ערכי הורמנים וגודל זקיק
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ, אני ביום 16 מאז הווסת האחרונה, מצפה זקיק בגודל 23 מ"מ, ערכי פרוגסטרון 1.24, אסטודיל - 351. רירית רחם -5.4. 1. האם תקין? אם איני טועה ערכי פרוגסטרון כאלו כבר אמורים להימצא אחרי ביוץ, אבל ראו הבוקר זקיק. 2. האם עובי רירית כזו עלול להיות בעייתי להשרשה? תודה מורן
לקריאה נוספת והעמקה
ביום שני ראו זקיק בגודל 16, והיום ראו זקיק בגודל 23, יכול להיות בעצם שזה לא זקיק בעצם? גם בדיקות הביוץ הביתיות מראות עלייה בהורמון הLH כך שאמור להיות ביוץ. מה זה יכול להיות?? אני דואגת...