חשש להריון חוץ רחמי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבטא שלי מאתמול בבוקר היא 700 ,ביום 25 dpo (מיום השאיבה) ביום 15 dpo הבטא הייתה 24. התבקשתי להמשיך תמיכה כרגיל,יש הכפלות,בטווח שבין 1.5 ל-2. האם יש סיבה מוצדקת ללכת למיון נשים ולבקש בדיקה באולטרסאונד לוודא שההריון הוא לא חוץ רחמי או פשוט להמשיך לחכות לבדיקת דם נוספת ביום שלישי הבא?
היריון חוץ רחמי הוא אירוע נדיר שמתרחש רק באחוז אחד מההריונות. קצת יותר לאחר הפריות. אם אין לך כאבי בטן חזקים או תסמינים מאד חריגים, אין טעם לפנות בשלב כל כך מוקדם לאולטראסאונד, ממילא יהיה עדיין קשה מאד לשלול היריון מחוץ לרחם (בהפריה גם נוכחות שק ברחם לא שוללת נוכחות שק נוסף מחוץ לרחם).