ביטא לא תקינה- מה לעשות?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי החזרה ב27 לאפריל ביצעתי בדיקת בטא ב7 למאי שיצאה 25. הביטא עלתה מאוד לאט ולא הכפילה את עצמה......ביום ראשון עשיתי בדיקה נוספת ויצא 115 . הרופא שלח אותי לאולטרסאונד שם כמובן לא ראו כלום בשבוע שכזה......החליט שההריון כנראה כימי ואמר לחזור על ביט א ביום חמישי ולהפסיק תמיכה. היום יצא ביטא 140.....הרופא בחו"ל ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו........מפחדת שמשהו לא טוב מתפתח........בנוסף אין דימום או משהו כזה רק מעט כאבים בצד אחד. מה דעתכם?
העלייה האטית מרמזת על היריון לא תקין. צריך להמשיך את המעקב ללא תמיכה עד שיתפתח דימום. במידה ויופיעו כאבי בטן עזים יש לפנות למיון.