תוצאות פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ביצעתי בדיקת פרופיל הורמונלי ביום השלישי למחזור. היה כתוב על גבי ההפנייה שאין צורך בצום, למעט 3 שעות עירות לפרולקטין. 1. האם אין פגיעה במהימנות הבידקה בגלל שלא הייתי בצום? 2. אשמח לדעתך האם תקין (התור שלי לרופא רק עוד כמה שבועות). בת 37, 3 חודשים לאחר הפסקת הריון ראשון בשבוע 23. TSH - 1.96 נוטלת יוטירקס לבעיות בבלוטת התריס Prolactin - 179 LH- 4 fsh- 7.8 Progesterone- 1.6 dhea-s - 4.08 3. האם הרזרבה השחלתית שלי טובה לגילי? 4. אני מבינה שאמורה הייתה גם להיות בדיקת אסטרוגן, אך הרופא לא ביקש אותה, האם זה מהותי? תודה רבה ויום נעים, מורן
1. אין. 2. תקין. 3. לכאורה בסדר. זה מהותי, כי אם רמת האסטרדיול הייתה גבוה אז אין משמעות לרמות ה- FSH.