אני רק שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בחורה בת 28, בעלת שחלות פוליציסטיות אשר מטופלת בIVF ועונה לקטגוריית ה"לא מוסברים". ביום בדיקת הבטא התוצאה הייתה שלילית והפרוגסטרון היה 14.1 (יש לציין כי מיום ההחזרה קיבלתי תמיכה של אנדומטרין פעמיים ביום). בחינה של ערכי הפרוגסטרון בבדיקות בטא שליליות קודמות מעידות אף על ערכי פרוגסטרון נמוכים יותר. 1. מה אמור להיות הערך של פרוגסטרון במועד בדיקת הבטא השלילית? 2. האם הפרוגסטרון שלי נמוך מדי? 3. מה ניתן לעשות בעניין? 4. האם יכול להיות שערכי הפרוגסטרון הנמוכים הם הסיבה לאי הפריון? תודה מראש וסופ"ש נעים
1. אין כזה ערך. 2. לא, כי בתמיכה וגינאלית הרמות ברחם גבוהות פי 10 מאשר בדם. 3. לנסות שוב להרות. 4. לא.