E2גבוה ביום השלישי לווסת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 35 לפני 4.5 שנים נולדה לי בת אחרי 5 הזרעות ו4 הפריות היינו לא מוסברים. חזרתי לטיפולים לפני שנתיים אבל הפסקתי אחרי טיפול אחד כושל (ביצית אחת -עובר אחד - fsh =15 פעם ראשונה גבוה ) כעת עשיתי פרופיל הורמונלי יום שלישי למחזור . מחזור קצר של 4 ימים . LH 4.60 IU/L e2-993 fsh- 5.4 PROGESTERONE <2 ביום השישי מאז שהתחיל המחזור - זקיק 14 מ"מ האם בגלל שהזקיק כבר גדול ומראה על ביוץ קרוב הe2 יכול להיות גבוה??? הבנתי שלפעמים אפילו שהfsh תקין הe2 יכול להעיד על רזרבה שחלתית נמוכה . אודה לתובנות מצידך בברכה
אסטרדיול גבוה בתחילת המחזור יכול לעתים להעיד על כך שה- FSH היה גבוה עוד לפני הגעת הווסת, דבר שהקפיץ מוקדם מאד את ערכי האסטרדיול, סימן לרזבה שחלתית נמוכה.