מעקב גדילה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ':] אני נמצאת בשבוע ה35..מתלבטת האם לעשות בדיקת העמסת סוכר של 100 גר'. התוצאה בבדיקת סוכר 50 גר היתה 84 והערכת משקל בשבע 33+3 היתה 2.5 ק"ג..-נאמר לי שהעובר גדול. בלידה ראשונה ילדתי תינוק במשקל 3.86..ועכשיו מרגישה שהעובר אפילו יותר גדול מהראשון. האם אתה ממליץ לעשות את הבדיקה של ה100 או לוותר? תודה מראש
לא יכול להזיק, למרות שהערך כעת הוא רק אם מתלבטים ביחס לנחיצות ניתוח קיסרי אלקטיבי.
תודה על תשובתך..את הראשון ילדתי בלידה רגילה ברוך השם ואני ממש לא רוצה להגיע לקיסרי. רק מפחיד אותי העניין אם הוא יהיה יותר מ4 קג ואם יש לי סכרת. האם בוודאות אפשר להגיד שאין לי סכרת כי הבדיקה של ה50 גר יצאה תקינה??ואם אני לא מתכננת קיסרי אלקטיבי אז אפשר לא לגשת לבדיקה לדעתך? סליחה על כמות השאלות.. תודה